pierresoulages-fashionwonderer

Eğer bu yazıya anasayfadan bakıyorsanız Türkçe versiyonu da var, okumak için aşağıdaki “Continue Reading” tuşuna basın lütfen.

Hi guys this one is the post that I really don’t want to write and the on that I’ll be sad about writing it but here it is: I’m going for an hiatus for like almost one year. It is because of our education system’s gems *sarcasm 100% intended* called YGS and LYS. Uhm, what are those gems *sarcasm again*? Lemme explain you a little bit: Those are the exams that provide us the schools we will about to go. Of course you can pay for it too (after passing a limit mark) or you can achieve scholarships according to your success because of the mark you achieved after you solved the tests, exams. Anyway I really hate that system and I really don’t wanna talk about it more too much please don’t get me wrong it’s not about you. That system is annoying and gives you a stressful year and I’m lazy to explain it with full details.

So yes… I have to study for them and focus on them this year and yes this is the reason why, I won’t be active too much :/ Of course I’m not a robot BUT I’ll definitely study hard, won’t give up and will do the best I can do because I want to study Software Engineering with 100% scholarship at Bahcesehir University.

So see you (as) soon (as possible)! Thank you for reading it plus all of my posts and supporting me through this journey I love you all so much! Take care of yourself and please pray or wish for the best (thank you in advance :P) and wait for me! ❤

OOHH hold on! Of course I’m not fully dissappearing! Click here for the apps/sites that where you can find me.

Drawing by Pierre Soulages via instagram @aysegul.altun

Yazmaya üzüleceğimi çok iyi bildiğim yazıya geldik ve direk yazış amacımı söylüyorum: “Arada bir uğrayabilirim belki” ihtimallerinin dışında bloga 1 yıl kadar ara vermek zorundayım. Neden mi? Yaşıtlarım az buçuk tahmin tahmin etmiştir tabii ki sebep YGS ve LYS adlı ıhhm… sınavlar diyip geçmek istememiştim ama tanımlayacak başka kelime de bulamadım her neyse onlar yüzünden işte :/ Dediğim gibi belki arada bir gelirim 1-2 yazı yazarım ve tabii ki robotlaşmayı düşünmüyorum bünyem zaten ona müsait değil ama ders çalışmaya yoğunlaşmam gereken bir sene olacak ve lütfen umalım ki bu sene ışık hızında geçsin bitsin. Not: Elimden gelenin en iyisini yapıp çok çalışacağım merak etmeyin, pes etmek yok. 

Bu arada ben yazılarımı “İngilizce’ye çevirmesi var daha bunu” psikolojisiyle yazıyorum çoğu zaman ve kendimi çok ifade edemiyorum ama bu sefer İngilizce versiyonunu baya kısa kestim ve Türkçe olanı rahat rahat uzattım ve anlatmak istediğim her şeyi anlattım. Eğer okumak istemiyor ya da okumaya vaktiniz yoksa şimdiden söyleyeyim umarım en kısa zamanda tekrar görüşürüz. Beni bu serüven boyunca destekleyip, takip ettiğiniz ve bu dahil yazılarımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim hepinizi çok seviyorum! Kendinize iyi bakın ve benim için lütfen dua edin ya da en iyisini dileyin (şimdiden teşekkür ederim :P) ve beni bekleyin! ❤ 

Eğer 12. sınıfı bitirip sınavları atlattıktan sonraki hedeflerimi ve yapacaklarımı merak ediyorsanız aşağı bakın:

  • Akademik Hedef: Bahçeşehir Üniversitesi Yazılım Mühendisliği (Tam Burslu)

“Diş Hekimliği” ile başlayıp “Mimarlık”‘a yönelen sonradan da “Genetik Mühendisliği”‘nden “Bilgisayar Mühendisliği”ne dönmüş meslek hayalim en sonunda “Yazılım Mühendisliği” oldu. Hehe, biliyorum baya garip bi’ döngü olmuş di mi? Oldu vallahi ama en sonunda kendime uygun hayali ve severek yapacağım mesleği buldum yani. Oyunları seven ve ciddi ciddi 9 senedir blog işleriyle uğraşan bi’ insan olduğum için doğal olarak kodlara ilgisi olan bir insan olduğum için bana en yakını Yazılım oldu. 

Yargılamıyorum haklılar çünkü ama bazı insanlar benim “Moda Tasarımı” okumak istediğimi sanıyor ama hayır. Yalan yok ben de deli gibi istiyorum moda sektöründen para kazanmayı ama tasarım açısından değil. Yani ne bileyim böyle bloggerlıktan olabilir bakarsınız yan iş olarak editörlük yaparım ve işin aslı ben kıyafetlerimi başka şeylere döndürmeyi düşünüp duran ve çizimi seven bir insanım neden bilmiyorun ama okumak istemiyorum bu bölümü.

  • Yapılacaklar: 

  1. Tabii ki bloggerlığa tam gaz devam edeceğim ve aslında senelerdir ama özellikle bu sene şiddetle istediğim şeye, YouTuberlığa başlayacağım daha doğrusu başlamak istiyorum. Günahınızı almak değil amacım siz böyle düşünmediyseniz affedin beni ön yargı değil gözlemlerime göre diyorum ama lütfen “Heh o kadar kişi var bi’ sen eksiktin her canı sıkılan YouTuber oluyo ya” demeyin, lütfen… Ben ciddi ciddi daha şimdiden çekeceğim videoların konusunu ve editleme programını nasıl kullanacağımı düşünmeye başladım yani lütfen umudunuzu kesmeyin benden.  

  2. Okula boş gitmemek için üşengeçliğimden vazgeçip birkaç programlama dili öğrenmeye başlayacağım.

  3. Her sene klasik lafım ama bu sefer büyük ihtimal gerçekleştiririm; bol bol anime, dizi ve film izleyeceğim.

  4. Yeni koreografiler öğrenmeyi ve dolayısıyla biraz zayıflamaya çalışmayı düşünüyorum.

  5. Modanın tarihi hakkında araştırmalar yapmayı ve siteler olsun bloggerlar olsun herkesi/her şeyi detaylı ve güncel şekilde takip etmek istiyorum.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar, denize girmek, gezmek gibi şeyler zaten yapılacak şeyler onları yazmadım. Her neyse çok uzattım biliyorum ama tekrar her şey için her birinize çok ama çok teşekkür ederim! Bir süreliğine güle güle! ❤

AAHH durun! Tabii ki komple yok olmuyorum! Beni bulabileceğiniz siteler ve uygulamalar için buraya tıklayın.

Çizim Pierre Soulages’in kaynak ise instagram @aysegul.altun

4 thoughts on “Bye Bye For A While

  1. İstediklerimize ulaşmak için malesef bazı fedakarlıklar yapmamız gerekiyor… Özellikle de böyle bir konuda. Seneye güzel haberlerle gelirsin umarım, arada kendinden haber veren küçük yazılar için vakit ayırabilirmen dileğiyle. Şimdiden başarılar, kolay gelsin! 🙂

    Liked by 1 person

    1. Aynen öyle çok haklısın.. :/ Ömür boyu mutluluk ve rahatlık için 1 sene katlanmam lazım sadece.. Umarımm ve yine umarım ki vakit bulabilirim!! Çok teşekkür ederim ya :’) \^-^/ Yıllardır bana bu blog işlerinin kazandırdığı en iyi insanlardan/arkadaşlarımdansın desteğin için tekrar çok teşekkür ederim iyi ki varsın :’)

      Liked by 1 person

Leave a Reply

