Happy 1st Anniversary FW!

FOR ENGLISH VERSION CLICK “CONTINUE READING” BUTTON WHICH IS DOWN BELOW

Şu an sanki blogumun değil de çocuğumun doğum günüymüş gibi aşırı bir sevinç var içimde. Zaman cidden uçup gidiyor, nasıl geçtiğini anlamadım ama Fashion Wonderer artık 1 yaşında! 21 Haziran 2015’te ilk olarak beni gerçekten iyi tanımlayan “The Fashion Wonderer” adıyla açtım. “Wonderer” hem meraklı/bir şeyi merak eden ve bir şeye hayran olan kişi anlamına geliyor, yani tam bana uyan bir kelime. “Fashion” da zaten moda, “wonderer” kelimesiyle birleşince benim moda hakkında araştırmalar yaparak, gündemi takip ederek kendi kendimi eğitmemi, bu süreçte de beğendiklerimi, öğrendiklerimi ve düşüncelerimi sizlerle paylaştığım serüveni tanımlayan bir şeye dönüyor. 

Her neyse, temayı düzelttim, sosyal medya hesaplarını açtım, WordPress’i öğrendim diyene kadar da anca 28 Haziran’da ilk yazımı yazdım. Sonradan Tumblr’ımdan dolayı adını “Taranemesis”‘e döndürdüm. O da bir zamanlar W.I.T.C.H. adlı çizgi filmdeki -favorim aslında Cornelia- Taranee karakteri ile sadece ismi hoşuma gittiği için seçtiğim intikam tanrıçası Nemesis’in birleşimiydi. Daha sonra yine tatmin olamadım çünkü maalesef aşırı kararsız bir insanımdır bu yüzden “Venishion” yaptım. Bu seçimim de gitmeyi çok istediğim Venedik ile moda kelimesinin İngilizce hallerinin birleşimiydi. En sonunda şükürler olsun ki “The” olmadan ilk isme geri döndüm.

Bu yazım dahil toplamda okuldan vakit buldukça 83 yazı yazdım. 3000’e yakın görüntülenmeye ve 64 ülkeden 870’e yakın ziyaretçiye ulaştım. Çoğu bloglara göre bu veriler baya az da olsa yazar ekibi olmayan solo bir blogger olarak ben tek başıma bu sayılara ulaştığım için kendimle gurur duyuyorum. Kendi başıma dedim ama başta Nurçin, Ayşegül ve İlayda, bazı arkadaşlarım, takipçilerim ve ailem olmak üzere desteğini ve yardımlarını esirgemeyen herkese çok minettarım, sizler olmadan bu sayılara bu kadar çabuk ulaşamazdım. Elimden geldiğince ileride mesleğim bile olmasını dilediğim, 9 yıldır yaptığım bloggerlığa en az bir 9 yıl daha devam edeceğimi umuyorum. Sevincimi ve kendi kendime yaşadığım gururlanmayı sizlerle uzata uzata paylaştım, okuduğunuz için gerçekten çok teşekkür ederim. Daha fazla ne diyebilirim ki? Nice senelere Fashion Wonderer!

Bekleyin! Okumanız için sizlere yazılarımdan bazılarını seçtim. Linkler en aşağıda olacak, şimdi İngilizce versiyonunu yazmalıyım bu uzun metnin…

I’ve got the (overdose) joy in my heart like it’s my child’s birthday not my blog’s. Time flies so fast, I couldn’t understand how it passed but Fashion Wonderer is now 1 year old! I opened it on 21 June 2015 with a name, “The Fashion Wonderer”, which describes me well. “Wonderer” is a word that means a person who is curious about something or admires something, a word that which suits me completely. “Fashion” is fashion, when it comes together with “wonderer” it turns into a thing that describes my adventure to educate myself with doing researchs about fashion, with following the latest stuff, and my adventure that I share the things I like, learnt and my thoughts through this process.

Whatever, because of spending my time to edit the theme, open social media accounts, learn WordPress, I could wrote my first post on 28 June. Later then I changed its name into “Taranemesis” because of my Tumblr. That was combination of the character whose name is Taranee in the cartoon called W.I.T.C.H. -actually my favorite is Cornelia- and the revenge godess just because that I liked the name Nemesis. Then, I wasn’t satisfied again because unfortunately I’m a super hesitant person that’s why I made it “Venishion”. This choice of mine was the combination of the city that I really wanna go, Venice, and the word fashion. Finally, thank God, I went back to the first name without “The”.

Including this post with the time that I have what’s left because of school, I have written 83 posts. I’ve achieved nearly 3000 views and nearly 870 visiters from 64 countries. It’s so less when we compare those datas with other blogs but as a solo blogger who hasn’t got a team of writers, I’m proud of myself to achieve this numbers myself. I said myself but first of all I’m so grateful to some of my friends, especially Nurcin Aysegu and Ilayda, to my followers and to my family, to all people that supports and helps me, I couldn’t reach that numbers that quickly without you. I hope that I’ll add more 9 years to blogging which I’m doing for 9 years and which I hope for it to be a profession with continuing as far as I can. I just shared my happiness and my pride with you, I know it was sooo long so I really thank you so much for reading it. What can I say more? Happy 1st anniversary Fashion Wonderer!

Wait! I chose some posts of mine for you to read. Links are down below!

4 thoughts on “Happy 1st Anniversary FW!

  1. Senin o güzel kalbini yerim 💖 Adımın geçtiğini görünce çok mutlu oldum. Daha nice nice yıllara, hiçbir zaman yazmayı bırakma çünkü daha çok okumak ve görmek istediğim paylaşımların var 💖 💖

    Liked by 1 person

    1. Yaaaaa 💖💖💖 senin kalbini yemek lazım asııll 💖💖 nice senin olduğun güzel yıllara bebikiiim bırakmıcam kuzu ama ya sen de artık geri dön :’) 💖💖

      Like

Leave a Reply

