Fashion, fashion, fashion, fashi, fas, f… OKAY ENOUGH. It’s time for a little bit fun! I’m here again with 2nd advice of my BFF, Nurçin! She wanted something about movies I have loved/watched and either do I. So I wanna fill my categories with different stuff and from now on, in this post, I’m going to share two of my fave movies with you. A little bit of romance, absolute comedy, fun and musical stuff! I mean mix of acapella and teen life, yes acapitches (you can understand what I am saying if you already watched of will watch, it’s a cute joke please don’t take it serious :D) we are going to talk about Pitch Perfect 1&2!

Moda, moda, moda, mod, mo, m… TAMAM YETER. Biraz eğlence zamanı! Çok yakın arkadaşım Nurçin‘in 2. önerisiyle buradayım yine! İzlediğim/sevdiğim filmlerle ilgili bir şeyler istiyordu ve ben de istiyorum tabii ki. O yüzden kategorilerimi farklı bir şeylerle doldurmak istiyorum ve şu andan itibaren bu yazıda favori filmlerimden iki tanesini sizlerle paylaşacağım. Biraz romantizm, mutlak komedi, eğlence ve müzikal şeyler! Demek istediğim acapella ve genç yaşam karışımı, evet acapitchler (ne demek istediğimi izleyince ya da çoktan izlediyseniz anlayabilirsiniz, bu şirin bi şaka lütfen ciddiye almayın :D) Pitch Perfect 1&2 hakkında konuşacağız! Bu arada bizim akıllı film adı çevirmenlerimizin “Mükemmel Saha” demeleri… Doğrusu bence ya “Mükemmel Nota” ya da “Mükemmel Tiz” olmalıydı, top oyunlarının “saha” kavramı filmle ne alaka?? Ama durun şimdi gördüm de, şükür 2. sinde “Uyum” demek akıllarına gelmiş, ilk filmi izlememiş miydiniz sayın ad çevirmenleri, merhabaa?? Neyse ..

Pitch Perfect (1)

https://i2.wp.com/marvelll.fr/wp-content/uploads/2012/12/pitch-perfect-poster.jpgIMDb Rating: 7,3 | 112 min | Comedy, Music, Romance | 2012

IMDb Info: Beca, a freshman at Barden University, is cajoled into joining The Bellas, her school’s all-girls singing group. Injecting some much needed energy into their repertoire, The Bellas take on their male rivals in a campus competition.

Stars: Anna Kendrick (Beca), Skylar Astin (Jesse), Rebel Wilson (Fat Amy), Ben Platt (Benji), Brittany Snow (Chloe), Anna Camp (Aubrey), Alexis Knapp (Stacie), Ester Dean (Cynthia-Rose), Hana Mae Lee (Lilly), Adam DeVine (Bumper)click here to see more of talents.

My Rating&Thoughts: 8,5 | Yes, I’m giving more because come on lemme explain it to you. So first of all, there is a little bit warning from me, (I’m saying warning because stuff like these can be disturbing) there are some funny jokes and things about sexual stuff but not that much! Like I mean in a funny way so I think they really are not that disgusting. Anyway let’s move on. Songs and mashups they sang (or should I say acapellad? :P) are so good. Lines and characters are really funny. Also I still don’t know why but when I watched it for the second time I laughed almost every scene of it! 😀 But besides these funny stuff, of course there are a little bit sad and romantic moments too. You’ll see different kinds of people. So I mean you are gonna love it. And ooh you’ll see that scene in trailer down below too but if you are a tumblr user, you probably saw the gifsets of “Fat Amy” (at least I saw and learned this movie from that GIFs), if you haven’t watched it yet, that is the movie, yes it’s Pitch Perfect!

TRAILER

TÜRKÇE

https://i2.wp.com/cdn.movieweb.com/img.backdrops/FRkBVPS4cEE0ok_1_a.jpgIMDb Puanı: 7,3 | 112 dk | Komedi, Müzik, Romantizm | 2012

IMDb Anlatımı: Beca, Barden Üniversitesi’ndeki çaylak, okulunun tüm üyeleri kız olan, müzik grubu The Bellas’a tatlı sözler ile kandırılarak katılır. Grubun ihtiyacı olan fazla enerji sağlanarak, The Bellas, üniversiteler arası yarışmada yine Barden Üniversitesi’nden olan erkek rakipleriyle kapışırlar.

Oyuncular: Anna Kendrick (Beca), Skylar Astin (Jesse), Rebel Wilson (Fat Amy), Ben Platt (Benji), Brittany Snow (Chloe), Anna Camp (Aubrey), Alexis Knapp (Stacie), Ester Dean (Cynthia-Rose), Hana Mae Lee (Lilly), Adam DeVine (Bumper)diğer oyuncuları görmek için buraya tıklayın.

Benim Puanım&Düşüncelerim: 8,5 | Evet, daha fazla puan verdim çünkü hadi anlatmama izin verin. Şimdi ilk olarak, benden size minik bir uyarı var (uyarı diyorum çünkü bu tip şeyler rahatsız edici olabilir) çok fazla olmasa da cinsel içerikli şeyler ve şakalar var. Yani demek istediğim komik bir şekildeler, bence gerçekten o kadar da iğrenç değiller. Neyse devam edelim. Söyledikleri (ya da acapelladıkları mı diyeyim? :P) şarkılar ve remixler çok iyiydi. Replikler ve karakterler gerçekten eğlenceli. Ayrıca hala niye bilmiyorum ama ikinci defa izlediğimde nerdeyse her sahneye güldüm! 😀 Ama bu komik şeyler dışında tabii ki romantik ve üzücü sahneler de oldu. Farklı türden insanlar göreceksiniz. Yani demek istediğim seveceksiniz. Ve şey aşağıdaki fragmanda da göreceksiniz zaten ama eğer tumblr kullanıyorsanız “Fat Amy” GIFlerini görmüşsünüzdür (yani en azından ben gördüm ve bu filmi onlardan öğrendim), hala izlemediyseniz o film işte bu film, evet Pitch Perfect!

FRAGMAN (TÜRKÇE ALTYAZILI)

Pitch Perfect 2

https://i2.wp.com/flicksandfood.com/wp-content/uploads/2015/05/PP2_AdvRtd1Sheet_RGB_0205_1.jpgIMDb Rating: 6,7 | 115 min | Comedy, Music | 2015

IMDb Info: After a humiliating command performance at Lincoln Center, the Barden Bellas enter an international competition that no American group has ever won in order to regain their status and right to perform.

Stars: Anna Kendrick (Beca), Hailee Steinfeld (Emily), Skylar Astin (Jesse), Rebel Wilson (Fat Amy), Ben Platt (Benji), Brittany Snow (Chloe), Anna Camp (Aubrey), Alexis Knapp (Stacie), Ester Dean (Cynthia-Rose), Hana Mae Lee (Lilly), Adam DeVine (Bumper)click here to see more of talents.

My Rating&Thoughts: 6,5 or 6,8 😛 | So yes they are back pitches, our girls are back but in a good way or bad way? Oh well I’m not gonna give spoilers 😀 But I can say that they did well since “that” day but after that a little bit bad stuff happens and there will be new rivals but of course they’ll figure it out but how? Watch and see. Oh and btw I definitely loved the first one than the second one because IDK -to me- 1 was way much better than 2, more funnier, more interesting but I don’t know what will happen when I watch it for the second time. Also I enjoyed the first one’s soundtrack more. Oh and by the way I really need to watch it again because it was a late time at night and also there was a stupid kinda voice of plane thing on video so it disturbed me so much. Buuut of course second one is enjoyable and so funny too. I definitely suggest you to watch both of ’em too. Oh and I forgot to say.. 3rd one is on the way!!! 😀

TRAILER

TÜRKÇE

https://whatwhatwhatwhatnyc.files.wordpress.com/2015/05/pp2-poster.jpg?w=275&h=430 IMDb Puanı: 6,7 | 115 dk | Komedi, Müzik | 2015

IMDb Anlatımı:  Lincoln Merkezi’ndeki utanç verici performanstan sonra, the Barden Bellas, itibarlarına tekrar kavuşmak ve performans sergileme haklarını geri kazanmak için hiç bir Amerikalı grubun daha önce kazanamadığı uluslararası yarışmaya katılırlar.

Oyuncular: Anna Kendrick (Beca), Hailee Steinfeld (Emily), Skylar Astin (Jesse), Rebel Wilson (Fat Amy), Ben Platt (Benji), Brittany Snow (Chloe), Anna Camp (Aubrey), Alexis Knapp (Stacie), Ester Dean (Cynthia-Rose), Hana Mae Lee (Lilly), Adam DeVine (Bumper)diğer oyuncuları görmek için buraya tıklayın.

Benim Puanım&Düşüncelerim: 6,5 veya 6,8 😛 | Yani evet geri döndüler pitchler, kızlarımız döndü ama iyi yönde mi kötü yönde mi? Ah şey spoiler vermeyeceğim 😀 Ama şunu söyleyebilirim ki “o” günden sonra biraz kötü şeyler yaşıyorlar ve yeni rakipleri var ama tabii ki çözecekler ama nasıl? İzleyin ve görün. Ah ve ayrıca kesinlikle ilk filmi ikincisinden daha çok sevdim çünkü yani bilmiyorum -bana göre- 1 bence 2’den çok daha iyiydi, daha eğlenceliydi/komikti, daha ilgi çekiciydi ama ileride ikinci defa izlediğimde neler olur bilemem. Ayrıca ilk filmin şarkılarını da daha çok sevdim. Bu arada cidden bir kez daha izlemem lazım çünkü gece geç bir saatte izledim ve izlediğim videoda saçma sapan böyle uçak sesine benzeyen uğultu gibi bir şey vardı ve cidden rahatsız etti. Amaaa tabii ki ikincisi de zevkli ve çok komikti/eğlenceliydi. Kesinlikle ikisini de izlemenizi öneririm. Aa demeyi unuttum.. 3. film yolda!!! 😀

FRAGMAN (TÜRKÇE ALTYAZILI)

Sources | Kaynaklar

  • (Bilgiler için) IMDb.com for informations, (fotoğraflar için)
  • Google for pictures (searched/aradıklarım “pitch perfect”, “pitch perfect 1”, “pitch perfect 2”)

So that’s all for today, hope you’ll gonna watch both of ’em, thank you for reading! 🙂 See ya soon! Ooh if you have already watched or will watch, please let me know your thoughts with comments down below ^-^

Bugünlük bu kadar, umarım ikisini de izlerseniz, okuduğunuz için teşekkürler! 🙂 Yakında görüşürüz! Aa ve şey eğer izlerseniz ya da izlediyseniz, lütfen aşağıda yorumlar ile düşüncelerinizi bana söyleyin ^-^

Advertisements

4 thoughts on “Movie Time: Pitch Perfect 1&2

  1. ANNA KENDRICK AAĞAĞAĞAĞĞĞĞ ❤️ Neyse sakinim 😀 İlk filmi sanırsam en az 3 kez izlemişimdir, ama hala bıkmadım bıkamıyorum. Yani filmi izlemesem bile Youtube’tan final performanslarını açıp açıp defalarca dinliyorum. Şarkılar, karakterler, hikaye her şey mükemmeldi galiba ilk filmi bu kadar güzel bulduğumdan 2. film benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu 😦 3. filmde de sanki Anna Kendrick olmayacakmış gibi hissediyorum (kesin bir açıklama geldi mi bilmiyorum) yani 2. filmin sonuna baktığımızda sanki bundan sonra seriyi Hailee yürütecekmiş gibi duruyor. Bakalım neler olacak *-*

    Liked by 1 person

    1. Ya ben de bıkamıyorum ve aynen şarkıları 5085848 defa dinlerim agsdhhsjej 😀 Yok yok kanka rahatla Anna var hatta ben ilk onun Instagram’ında gördüm 3. nün geliceğini :3 Aynen galiba ondan tatmin etmedi bizi kanka :/ Aynen Hailee yürütecek bence de. İnşallah 2. den daha iyi olur ^.^

      Liked by 1 person

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s