Tie ’em Up

This post inspired by TFM’s post | Bu yazı TFM’nin yazısından esinlenilmiştir.

http://www.thefashionmedley.com/2015/08/12/total-eclipse-of-the-moon/

————————

Tie up them all! Yes, today our subject is knot bracelets. Knot bracelets became more attractive to me because of CÉLINE’s bracelets. To me, they are nice details for our outfits. So, to be honest, I don’t know what to say more, I just wanna share good pieces with you today, hope you’ll enjoy 🙂

Hepsini bağlayın! Evet, bugünkü konumuz düğüm bilezikler. Düğüm bilezikler bana CÉLINE sayesinde daha da çekici gelmeye başladı. Bana göre kombinlerimiz için gayet hoş detay oluyor bu bilezikler. Şimdi dürüst olmak gerekirse, daha fazla ne söyleyebilirim pek bilmiyorum, bugün sizinle güzel parçaları paylaşmak istiyorum sadece, umarım keyif alırsınız 🙂

First I wanna start with a pic gallery | İlk olarak bir fotoğraf galerisi ile başlamak istiyorum

Click photos to make them bigger | Büyütmek için üzerilerine tıklayın

It’s time for my different version | Şimdi sıra benim yaptığım farklı bir versiyonda

420cd79e3faec35aa50dae5d6719b6f4Okay so that’s a simple knot necklace thing but IDK it looked different and nice to me so I decided to make one. Buut I made a bracelet, not a necklace. Here it is: | Tamam şimdi bu gayet basit bir düğüm kolye tarzı aksesuar ama bilmiyorum bana farklı ve hoş gözüktü ve böylece ben de bir tane yapmaya karar verdim. Amaa bilezik yaptım, kolye değil. İşte burada:
11870900_718071684985944_684405471567574735_nI have (or should I say had :D?) a necklace with an amethyst pendant but I’m not using it, maybe I can make a DIY with it like I did before (you remember my first DIY post? Click here ^.^) anywaay, this bracelet was its string. This stuff is flexible so I could turned into the shape I wanted. I suggest you to do it 🙂 | Ametist kolye uçlu kolyem var (ya da vardı demeliyim :D?) ama kullanmıyorum, belki onunla da ilk paylaştığım DIY postundaki gibi bir değişiklikte kullanabilirim (ilk DIY yazımı hatırlıyor musunuz? Buraya tıklayın ^.^) neysee, bu bilezik onundu. Bu ip-tel gibi şey esnek o yüzden istediğim şekli verebildim. Yapmanızı öneririm 🙂
I found some cool bracelets to buy + 3 rings -yaaay :P- so there you go | Satın almak için baya hoş bilezikler buldum tabii ek olarak 3 yüzük de bulabildim -yehuu :P- hadi bakalım:
Click pics to shop them | Satın almak için üzerilerine tıklayın
  Knot Cuff Armreif Gold https://i0.wp.com/images.solesociety.com/media/catalog/product/cache/1/image/452x452/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/S/S/SS179B_GOLD_0043.jpg
kate spade new york Sailor’s Knot Hinge Bangles
 MIRLO 14K Gold Rings | MIRLO 14 Karat Altın Yüzükler
Ekran Resmi 2015-08-13 15.07.02 Ekran Resmi 2015-08-13 15.08.22 Ekran Resmi 2015-08-13 15.07.43
To finish I wanna share 2 more bracelets with you but unfortunately I couldn’t find links to buy them | Bitirmek için 2 tane daha paylaşmak istiyorum ama satın almak için linklerini bulamadım
square-knot-bracelet~100 true-lovers-knot-bracelet~100
Hope you enjoyed this one, let me know your opinions with comments down below, see you soon 🙂 | Umarım bu yazıdan keyif almışsınızdır, yorumlarla fikirlerinizi söyleyin, yakında görüşürüz 🙂
Sources | Kaynaklar:
Google ( searched “knot bracelet(s)” , “celine knot bracelet(s)” and “knot bracelet(s)” ) | Pinterest ( searched “celine knot bracelets” | Instagram @mija_mija , mijaflatau.com & Instagram @styleheroine)
Leave a Reply

