None Unless U Got Buns, Hun

Should I say half-bun? IDK, anyway… And yes I know this hairstyle is popular but I still wanna talk about it 😀 Today we are going to talk about a hairstyle idea. I did it 1.5 months ago I guess and I liked it style so much also we can say it became a trend after 90’s again. So many celebrities like Olsens, Kendall Jenner, Hilary Duff, Chiara Ferragni etc. make/made their hairs like that. It looks both cute and cool in my opinion. So I’ll share photos and how-to-do tutorials, hope you like them 🙂 Send me pics of yours if you’ll do it ^.^

Yoksa yarım-topuz mu demem lazım? Bilmiyorum, neyse… Ve evet biliyorum bu saç stili popüler ama yine de bahsetmek istiyorum 😀 Bugün bir saç stili fikrinden bahsedeceğim. Bunu 1.5 ay önce yaptım sanırım ve sevdim ayrıca 90’lardan sonra tekrar trend oldu diyebiliriz. Olsen ikizleri, Kendall Jenner, Hilary Duff gibi çok sayıda ünlü saçlarını böyle yapıyor/yaptı. Hem şirin hem “cool” duruyor bana göre. O yüzden fotoğraflar ve nasıl yapılır fotoğrafları paylaşacağım, umarım seversiniz 🙂 Yaparsanız bana fotoğraflarını yollayın ^.^

So first of all, I wanna show you my version | Önce kendi versiyonumu göstermek istiyorum

tumblr_nsentbCNjn1tmsl3xo1_1280 Not too bad for the first time, huh? 😀 I saw this idea on Cosmopolitan’s Snapchat once more and finally decided to make it, anyway, let’s move on…

İlk sefere göre çok da kötü değil, ha? 😀 Bu fikri bir kez daha Cosmopolitan’ın Snapchat’inde görünce en sonunda yapmaya karar verdim, neyse, hadi devam edelim…

So here are the “how-to-do” tutorials | Şimdi nasıl yapılır fotoğraflarına geçelim.

 There is 3 versions of it as you can see. I think I did something between medium and low 😀 Gördüğünüz gibi 3 versiyonu var. Sanırım ben medium ve low arasında bir şey yaptım 😀

Also I found some good videos to explain how to do it. | Ayrıca nasıl yapılacağını gösterebilmek için birkaç iyi video buldum.


And some different styles… | Ve bazı değişik stiller…

 

So as you can see it depends to you. You can make lots of different versions of it. Tie different, change positions…  I don’t know if this post become an interesting one but hope you liked it 🙂 Let’s finish it with some photo gallery for more styles and like I said a million time for more inspirations,okay so see you soon! ^.^ | Gördüğünüz gibi bu size bağlı. Çok şayıda farklı versiyonlarını yapabilirsiniz. Farklı bağlayın, yerlerini değiştirin… Bu yazı ilgi çekici oldu mu bilmem ama umarım sevmişsinizdir 🙂 Hadi bu yazıyı da daha fazla stil ve milyon defa dediğim gibi daha fazla ilham almak için bir fotoğraf galerisi ile bitirelim, çok yakında görüşmek üzere! ^.^

Click photos to make them bigger | Fotoğrafları büyütmek için üzerilerine tıklayın

Sources | Kaynaklar

3 thoughts on “None Unless U Got Buns, Hun

  1. Blogunu başından beri takip ediyordum ama yorum yapmak bu yazıya kısmetmiş ^-^ Yazıyı öyle güzelli fotoğraflar ve videolarla donatmışsın ki dayanamadım ve artık bir yorum yapayım dedim ❤️ Ellerine sağlık kuzum, yakın bir zamanda bu topuz şeklini ben de deneyeceğim.

    Liked by 1 person

    1. Ya kuzum benim çok sağol zaten desteğini hiç esirgemedin başından beri ❤️❤️❤️ Beğenmene çok sevindim kanka çok sağool \^.^/ ❤️ Denediğin zaman fotoğrafını yollamayı unutma sakın!! ❤️❤️

      Like

Leave a Reply

